Thursday, April 21, 2011

Stdy kat MCD?

Assalamualaikum.

Pembaca2 sekalian. 
Pnah stdy kat mcd? 
xpnah? its okay. rsnya xpyh. knp? jom bc...

Plannya hari ni. sangat efektif. Stdy kat mcd. ape cer? sbb da busan ngan environment yang sm. 
so, Ajaklah emy n aman, my two best fren ni g Mcd. Pas maghrib kat Gaint Kaytee je, trus la g Mcd yg terletak 500 batu kerikir kat sblah tu. 

Bajet sgt nak fokus kan?? *pdhal aku ni yang craving mega mac mcm nak mam***! adeh....
sabo je la.

~~~~~~~~~~

Last skali? ape jd? 
asyik tgok org tu, gelak kat org ni, org tu pkai bj mcm tu, tudung org ni xmsuk ngan warna bj la, muka dia tu mcm tu la... n bla3~ buku yg kat sblah tu wat xtau je. Lahanat sgt kan?? 
Punya lah kilik buku 2 3 buah, *memang 3 buah je pon, sbb sorang satu. haha!
last2 itu yang jd. dgn budak2 mktb yang xdkenali kat luar. twixt! mcm ne kau tau budak mktb pdhal xkenal? 
Sebab muka2 dat admitted B tu pnah nmpak kt mktb. haha! 
Last skali, bukak buku 15 saat, then tutup. 
Org pn pndg pelik. sejadahnye ko nk stdy kat cni?
dlm hati aku, Lantak le.. bukan Mcd ni bapak kau punye pon..haha!

Jadi, pesan aku kat korunk, jangan la dok stdy kat Mcd, sbb dgn suasana yg hening hingaq nak mamp** tu, mcm ne ko nk stdy? 
hg pkiaq sndr la na....haha!
till then, bubye!

2 comments:

rafidahfarhana said...

Sir oh sir.
Saya pernah try banyak kali,
siap bawak buku, notes, latihan bagai.
last2 borak+makan.
adoii =.=''

firdausjaafar said...

ADEH.... ni yg xtahan ni. bukan ape, katanya nk tukar environment br. tup2. lain yg jd. haha....