Tuesday, April 19, 2011

Addicted

okeyh.
sekarang baru aku faham.
selama ini ternyata aku tersalah tafsir.
tapi begitulah sifat manusia kan?

kalau u xkena sekali u xtau mcm mn rsnya.
adeh... tengah2 exam ni la ko nak buat hal. nak addicted ngan mcm2 benda. syuh! 
tapi irresistible la plak.

wokeyh. serously speaking, aku memang dah addicted dow. 
Nak tau dgn apa? jeng3~

addicted ngan on9 games. 
dulu, punya la aku kutuk org lain,
"Pe kes la nak mengadap laptop lama2 main game, bkn ade pekdah pon."
tapi,,,,,,


tup2 dah kene sendiri kat aku....
pergh... penangan dia Tuhan saja yang tau..  
org kedah kata ghalit. skali mengadap nak mainyang lain plak. hurmmm.....

tpi apakan daya, nasib badan. Tapi better dr dok adcted ngan benda lain kan?
kan?? kan?
At least klau org tya on9 game tu, xlah jahal  jahil sgt nak cakap. pengalaman tu yang penting. hahaha

p/s: so guys, u can do watever u wanted to do, long as u tau batas2 uols....*selitkan sedikit nasihat.

~~k bubye!~~
::Muahxxx::


regards,
Mr. Hensem. 

No comments: